Інститут вищої освіти

Наші партнери

 

Джеральд Грошек
(Професор міжнародної економіки Бізнес Школи Університету Редлендс)

Джеральд Грошек - професор міжнародної економіки Бізнес Школи університету Редлендс. Його викладання і наукові дослідження зосереджені на практичному досвіді у сфері міжнародної банківської справи та торгівлі іноземною валютою. Крім того, професор приймає участь у міжнародних проектах, в тому числі Фулбрайта, який фінансував його візити до Словаччини та України.
У 2010 році професор протягом двох місяців читав курс лекцій для студентів та викладачів ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», присвячений питанням міжнародної монетарної системи, глобальним ринкам капіталу, управлінню транснаціональних корпорацій та наслідкам фінансової кризи. Для професорсько-викладацького складу було організовано цикл методологічних семінарів, де розглядались питання організації учбового процесу та інтеграції викладачів до міжнародного дослідницького середовища.

http://newton.uor.edu/facultyfolder/gerald_groshek/

 

Грегорі Гаденер
(Професор Університету штату Нью-Йорк в Потсдамі)

Грегорі Гаденер – професор Університету штату Нью-Йорк в Потсдамі. Коло його інтересів - кластерний аналіз та його застосування у створенні бізнес-інкубаторів.
Під час реалізації програми обміну в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» було прочитано ряд лекцій для студентів та викладачів вищого навчального закладу. Особливої уваги заслуговує міжпредметний тренінг зі студентами магістерської програми «Управління міжнародною конкурентоспроможністю».

http://directory.potsdam.edu/?function=user=gardnega

 

Гудрун Румпф
(Ключовий експерт з політичних питань та удосконалення інституційної структури)

Доктор Гудрун Румпф – Ключовий експерт з політичних питань та удосконалення інституційної структури, проект ЄС: «Вдосконалення стратегій, політики та регулювання інновацій в Україні». Вона відповідає за розвиток наукової та інноваційної стратегії та політики у співпраці з основними зацікавленими сторонами, включаючи парламентські комітети, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та Міністерство освіти, науки, молоді та спорту України.
Пані Румпф провела ряд лекцій для студентів п’ятого курсу на тему «Інноваційна політика». У листопаді 2011 року доктор Румпф представила у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» результати діяльності проектів ЄС у сфері інновацій в Україні: «Інноваційна політика: Європейський досвід та рекомендації для України» (у трьох томах).
З повною версією цих аналітичних розробок можна ознайомитись за посиланням:
http://innopolicy.com.ua/?page_id=934&lang=en
 

Наталія Борисівна Бочкова
(Генеральний директор DHL в Україні)

Наталія Борисівна очолює українське представництво DHL International. Її досвід роботи в компанії DHL в області «експрес-доставки і логістики» майже 20 років і налічує велику кількість керівних посад у багатьох сферах діяльності в різних регіонах СНД і Південно-східної Європи. З 2010 року Наталія Борисівна співпрацює з ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Було проведено ряд лекцій для студентів п’ятого курсу на тему конкурентних стратегій фірми в сучасних умовах. У компанії DHL було організовано проходження переддипломної практики студентів магістерської програми «Управління міжнародною конкурентоспроможністю».
Компанія DHL є світовим лідером експрес-доставки і логістики, що пропонує клієнтам повний спектр новаторських та індивідуальних рішень. Мережа DHL охоплює більше 220 країн світу. Тут працює 300 тис. високопрофесійних співробітників, завдяки яким компанія надає швидкий і надійний сервіс, що враховує усі потреби клієнтів. Основним акціонером є Deutsche Post DHL. Більш детально з інформацією про компанію можна ознайомитись на сайті:  http://www.dhl.com.ua


Перші враження студентів-практикантів про компанію DHL Express

Малишкіна Альона, 21 рік.

ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 5 курс, спеціальність – Управління міжнародною конкурентоспроможністю.
 
Перед тим, як потрапити на практику в DHL Express, я практично нічого не знала про логістичні компанії, про те, як саме організовано такий бізнес. Але завдяки викладачам університету, які на лекціях не раз згадували компанію DHL як приклад успішної, відомої міжнародної компанії, зацікавилася, і коли запропонували проходити переддипломну практику саме в DHL Express, заради цього навіть змінила тему диплома (замість Маркетингових стратегій – Управління розвитком людського ресурсу у компанії).
 
У компанії мене прийняли дуже тепло; я спостерігала за роботою всіх відділів. Кожен співробітник, до якого зверталася за допомогою чи інформацією, з радістю мені допомагав і надавав усіляку підтримку. Тому склалося враження великого дружного колективу, в якому всі знають один одного і завжди готові допомогти один одному. Головний висновок, який я зробила для себе, це те, що я хотіла б працювати в подібній компанії.

 

Городянкін Юрій, 21 рік
 
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 5 курс, спеціальність – Управління міжнародною конкурентоспроможністю.
 
Потрапивши на переддипломну практику в компанію DHL Express, мені випала унікальна можливість поспостерігати за діяльністю міжнародної компанії, здобути практичний досвід роботи, співпрацювати з командою професіоналів, зрозуміти специфіку різних процесів, завдяки яким досягається такого високого рівня успіх компанії на глобальному ринку.
 
Ось уже пройшов двотижневий період моєї практики і перше враження, безперечно, вже склалося. Мені б хотілося відзначити насамперед колектив, у якому спостерігається повага, розуміння та професіоналізм. Всі співробітники готові один одному допомогти, дати пораду та підказати. Коли у мене виникають будь-які питання під час виконання моїх обов'язків, мені все пояснюють і допомагають розібратися. Під час мого знайомства з роботою різних підрозділів я помітив, що всі співробітники віддаються своїй справі, намагаються досягти професійної діяльності в рамках своїх зобов'язань найвищих результатів. Атмосфера в колективі дуже приємна та мотивуюча, що дозволяє працювати із задоволенням. А також хотів би відзначити згуртованість роботи всіх підрозділів: всі співробітники поінформовані останніми даними, знають особливості діяльності інших відділів, завдяки чому досягається такий взаємозв'язок у компанії.
 
Безумовно, практика в DHL Express - це колосальний досвід і, я переконаний, що ті знання та навички, які я тут набуваю, допоможуть у подальшому професійному розвитку.

Карен Фокс
(Ад'юнкт-професор маркетингу у бізнес-школі Leavey університету Санта-Клари)

Закінчила Стенфордський університет США, має магістерську ступінь Kellogg Graduate School of Management. Дисертація Ph.D була захищена в Стэндфорском університеті. Член Американської маркетингової асоціації, Американської асоціації вищої освіти. Викладає маркетинг і маркетинг послуг студентам програм МВА в університеті Санта-Клара.
Сфера наукових інтересів: маркетинг освітніх послуг. Одним з перших професорів по маркетингу в США стала використовувати технології Інтернету, телеконференцій в методиці викладання маркетингу. Викладала курс маркетинг-послуг в Державному університеті Санкт-Петербургу, відомих школах бізнесу у Франції, університеті Західної Богемії (Чеська республіка). Співавтор книг Strategic Marketing for Educational Institutions (з Ф. Котлером) і «Соціальний маркетинг» - першої книги про соціальний маркетинг, виданої в Росії. Працювала в редколегії Journal of Marketing, є автором статей, опублікованих у багатьох американських і інших зарубіжних журналах.
 
 
Стратегічний маркетинг для навчальних закладів

Монографія Філіпа Котлера та Карен Ф.А. Фокс "Стратегічний маркетинг для навчальних закладів" (Київ: Українська Асоціація Маркетингу, 2011) узагальнила досвід використання стратегічного маркетингу та маркетингового інструментарію навчальними закладами США, і пропонує свого роду матрицю поведінки шкіл, інститутів, університетів у ринкових відносинах.
Автори розглядають сферу освіти, особливості функціонування навчальних закладів, їхні потреби і завдання у категоріях сучасного маркетингу, і пропонують читачам як теоретичні основи освітнього маркетингу, так і практичні рекомендації з ефективного управління навчальними закладами.

 

Остання редакція: 24.09.23