- Наука»
- Інститути КНЕУ»
- Інститут вищої освіти»
- Сектор досліджень глобальних освітніх тенденцій»
- Дослідження»
- Дослідження відкритих освітніх ресурсів
Дослідження відкритих освітніх ресурсів
Формування єдиного відкритого освітнього простору як провідна тенденція розвитку сучасної системи освіти (автор: Кулага І.В.)
В дослідженні розглядаються:
- сутність та принципи відкритої освіти;
- глобальна мета та специфіка відкритої освіти;
- напрями формування відкритої системи освіти;
- проект Відкритого Університету Великобританії (The Open University);
- проект Массачусетського технологічного інституту (MIT Open Course Ware);
- проект відкритої некомерційної організації Khan Academy
- основні тенденції онлайн-освіти 2011-2012 .
Масові відкриті курси як ключова освітня тенденція сучасності (автор: Кулага А.Ю.)
В дослідженні розглядаються:
- концепція та основні принципи MOOC ( Massive open online course);
- освітні платформи Udacity та Coursera: порівняльна характеристика;
- особистий досвід проходження онлайн курсів на Udacity та Coursera.
Остання редакція: 25.03.21