Світовий досвід проведення аудиторних занять з використанням ІКТІнформаційні матеріали щодо світового досвіду проведення аудиторних занять з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)1. Інформаційні матеріали щодо використання доповненої реальності:
2. Інформаційні матеріали щодо використання клікерів, інтерактивних дошок та ін.:
3. Інформаційні матеріали щодо двох основних світових тенденцій використання електронних дощок: інтеграція з планшетами та використання як колективне графіті:
4. Рекомендації щодо використання та впровадження ІКТ в освітній процес: 5. Приклади використання ІКТ в навчальному процесі: Досвід Гарварду: http://harvardmagazine.com/2011/10/analysis-pedagogy-practice-and-teaching-innovation-at-harvard Основні пріоритети:
Досвід Стенфорду: http://ctl.stanford.edu/handbook/technology-in-teaching.html Основні способи активізації аудиторних занять:
Матеріал підготувала співробітник Сектору освітніх інформаційних технологій Кулага І.В., канд. екон. наук, доцент Остання редакція: 20.01.13 |