Інститут вищої освіти

Світовий досвід проведення аудиторних занять з використанням ІКТ

Інформаційні матеріали щодо світового досвіду проведення аудиторних занять з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)

1. Інформаційні матеріали щодо використання доповненої реальності:

2. Інформаційні матеріали щодо використання клікерів, інтерактивних дошок та ін.:

3. Інформаційні матеріали щодо двох основних світових тенденцій використання електронних дощок: інтеграція з планшетами та використання як колективне графіті:

4. Рекомендації щодо використання та впровадження ІКТ  в освітній процес:

5. Приклади використання ІКТ в навчальному процесі:

Досвід Гарварду: http://harvardmagazine.com/2011/10/analysis-pedagogy-practice-and-teaching-innovation-at-harvard

Основні пріоритети:

  • Менше лекцій, більше експериментів з активними методами.
  • Активний моніторинг ефективності форм навчання для студентів.
  • Фокус на вивчення процесів навчання і використання технологій.
  • Зосередження на практичному застосуванні і реальних наукових дослідженнях.
  • Упор на розвиток критичного мислення студентів.

Досвід Стенфорду: http://ctl.stanford.edu/handbook/technology-in-teaching.html

Основні способи активізації аудиторних занять:

  • Активне використання віртуальні панорам.
  • Розподіл студентів на міні-групи для вирішення практичних завдань з подальшим аналізом.
  • Здійснення відеозапису лекцій.
Матеріал підготувала співробітник Сектору освітніх інформаційних технологій
Кулага І.В., канд. екон. наук, доцент
 
Остання редакція: 20.01.13