Інститут вищої освіти

Новини сектору

  • 26 Жовтня 2013

    Вища школа економіки представила свої курси на Coursera

    Національний дослідницький університет "Вища школа економіки" (Росія) представила 12 нових курсів на освітній платформі Coursera. Старт зазначених курсів заплановано на лютий-червень 2014 року. Тривалість кожного курсу 4 (або 6 чи 8) тижнів. Першим, 24 лютого 2014, стартує курс "Фінансові ринки та інститути"Запуск курсів "Історія економічної думки", "Економіка праці", "Основи мікроекономіки" заплановано на березень 2014.Курси: "Документи та презентації в LaTex ", " Public Economics", "Understanding Russians: Contexts of Intercultural Communication", "Core Concepts in Data Analysis" - стартуватимуть у квітні 2014.Курси: "Макроекономіка", "Основи корпоративних фінансів", "Introduction to Neuroeconomics: how the brain makes decisions" - заплановано запустити в травні-червні 2014.Курси пропонуються російською та (або) англійською мовами (відповідно до назви). Докладніше:  https://www.coursera.org/hse
  • 24 Жовтня 2013

    Coursera подолала новий рубеж

    Coursera подолала новий рубеж: 107 партнеров, 532 Курсы, 5,2 млн. студентів! В рамках святкування стрімкого зростання командою Coursera створено інфографіку, що підкреслює стрімке зростання співтовариства студентів, викладачів та партненрів: http://bit.ly/1fWGhuD
  • 18 Жовтня 2013

    Нові відкриті бізнес-курси в інтернеті

    Уортонска школа бізнесу при Пенсільванському університеті вирішила наслідувати приклад Стенфордського і Колумбійського університетів і цієї осені відкрила безкоштовне онлайн-навчання першого року програми MBA. У самий найближчий час подібні курси планує відкрити і Гарвардська школа бізнесу.Докладніше: http://www.vestifinance.ru/articles/34211
  • 10 Жовтня 2013

    "FutureLearn"- новий проект відкритого університету Великої Британії

    Масові відкриті он-лайн-курси (Massive open online course - МООС), схоже, виходять на провідні ролі у сфері вищої освіти Великої Британії, що підтверджується угодою про їх запровадження через проект «FutureLearn», підписаною двадцять одним британським університетом. Раніше пілотні програми МООС, що базуються на американській платформі Coursera, були запущені Единбурзьким і Лондонським університетами. FutureLearn стане першим британським загальнонаціональним освітнім проектом, реалізованим через Інтернет.Власником платформи FutureLearn є Відкритий університет. Курс буде запущений в режимі бета-тестування, в якому студентам будуть представлені модулі із запитаннями. У проекті буде організована система зворотного зв'язку, яка дозволить визначити стратегію подальшого розвитку. На даний момент для участі в курсах зареєструвалися студенти зі 165-ти країн.Проректор Відкритого університету Мартін Бін заявив: «Знову і знову ми можемо спостерігати, який приголомшливий ефект має Інтернет на промисловість, стимулюючи інновації й покращуючи якість обслуговування клієнтів. Я впевнений, що МООС матиме такий же ефект у сфері освіти».Побудована на 44-річному досвіді впровадження дистанційної освіти, платформа FutureLearn відразу після появи продемонструвала свою підготовленість до адаптації університетських знань до МООС-сектора, що швидко росте і стрімко розвивається.
  • 08 Жовтня 2013

    Перший он-лайн курс на Coursera українською мовою

    7 жовтня 2013 міжнародна освітня online-платформа Coursera вперше запускає навчальний курс "Модельне мислення" (проф. Скот І. Пейдж з Мічиганського університету) з субтитрами українською мовою. Переклад та організація субтитрування курсу  українською мовою були забезпечені Фондом Віктора Пінчука в рамках глобального партнерства з освітньої онлайн-платформою. Для перекладу українською мовою цей курс був обраний першим з трьох найпопулярніших на Coursera предметів, який, за статистичними підрахунками, при кожному новому запуску отримує більше 100 000 студентів.  
  • 14 Вересня 2013

    UNIWEB - нова платформа онлайн-навчання

    Нещодавно створена платформа онлайн-навчання UNIWEB, спільно з провідними російськими ВНЗ розробляє освітні онлайн-продукти з метою поширення якісної освіти російською мовою. Це дозволяє отримати всім бажаючим рівні можливості навчання на запропонованих курсах і програмах, що ретельно опрацьовані провідними викладачами, бізнес-тренерами та провідними фахівцями-практиками, а також в майбутньому отримати дипломи провідних російських  університетів, що є учасниками проекту. На ринку російської онлайн-освіти даний проект став першим аналогом зарубіжних відкритих курсів. Експерти допускають, що, орієнтуючись на запити російських клієнтів, стартап зможе скласти конкуренцію Coursera.Отже, розробники UNIWEB прагнуть підвищити конкурентоспроможність російського освіти, а також об'єктивно відповісти на ринкові запити роботодавців.   
  • 13 Серпня 2013

    Оприлюднено рейтинг Webometrics-2013

    Оприлюднено новий рейтинг університетів світу Webometrics в 2013 році:КНЕУ займає  8759 місце у світовому рейтингу і  63 – серед 306 вітчизняних ВНЗ. 2 серпня 2013 року Лабораторія кіберметрики («Cybermetrics Lab») Національної дослідницької ради Іспанії («Spanish National Research Council», CSIC) опублікувала черговий вебометричний рейтинг університетів світу. Новий web-рейтинг складений з урахуванням систематизованих даних, що отримані розробниками у липні 2013 року та із внесенням деяких коригувань до методології (http://webometrics.info).До рейтингу включено 12 тисяч університетів і навчальних закладів світу, свої рейтингові web-місця отримали також  306 вищих навчальних закладів з України (у лютому 2013 року їх було 311) (http://webometrics.info/en/Europe/Ukraine).У світовому рейтингуявними лідерами є університети  США. У трійку найкращих традиційно увійшли Гарвард, Массачусетський технологічний інститут та Стенфорд (http://www.webometrics.info/en/world).Єдиним з ВНЗ України, що увійшов до Топ-1000 університетів світу, зайнявши 838 позицію, став Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Другим за рейтингом в Україні став Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», зайнявши 1006 позицію у світі. На третьому місці перебуває Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, який отримав 1876 місце у світовому рейтингу. Порівняння рейтингових таблиць Webometrics-2013 (лютий) і web-рейтингу опублікованого у серпні 2013 року, свідчить про втрату українськими навчальними закладами своїх позицій у рейтингу. Така втрата  позицій українськими навчальними закладами, зазначає Оsvita.ua, є несподіваною враховуючи поступове зростання вузів України у цьому рейтингу протягом останніх років (http://osvita.ua).Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, відповідно до  нового рейтингу Webometrics, обіймає 63  місце у національному рейтингу та 8759 - у світовому. Порівняно із попереднім рейтингом, оприлюдненим у лютому 2013 року, КНЕУ так само як й інші українські ВНЗ, втратив свої позиції:за півроку перемістився з 3886  на 8759 місце у світовому рейтингу та з 35 на 63 місце  - у національному.Лютий-2013World RankUniversityDet.CountryPresenceImpactOpennessExcellence3886(1) Kyiv National Economic University Vadym Hetman (Kiev National University of Economics)3223604318485203Серпень-2013World RankUniversityDet.CountryPresenceImpactOpennessExcellence8759(1) Kyiv National Economic University Vadym Hetman4622848757185080 Організатори Webometrics зазначають, що оскільки метою рейтингу є стимулювання веб-присутності навчальних закладів і студентів, відповідно, у разі якщо веб-діяльність закладу є нижчою, ніж академічні успіхи, університети мають переглянути власну політику та орієнтуватися на збільшення обсягу та якість електронних публікацій. 
  • 27 Червня 2013

    Проведено EID-2013

    13.06.2013 Інститутом вищої освіти та Центром магістерської підготовки було проведено День інноваційної освіти (Еducation innovation day) «E-learning  в бізнес-освіті: сучасні форми, тенденції, перспективи» 
  • 05 Травня 2013

    Запущено проект «Європейські масові відкриті курси онлайн (MOOCs)»

     Для того щоб були запущені курси MOOCs, свої старання об'єднали 11 держав Європи. Завдяки їх зусиллям сьогодні вже стали доступними чотири десятки курсів з різних предметів, на різних мовах. Управління проектом здійснює Асоціація європейських вузів дистанційної освіти, учасниками стали відкриті європейські університети, в тому числі й з Росії. За словами єврокомісара освіти А. Вассіліу, цей проект є знаковим, він відкриває нові можливості освіти для багатьох тисяч охочих вчитися. Університети-учасники дають гарантії чудової якості освіти. Сьогодні цей проект розглядається як одна з основних сторін стратегії світового відкриття освіти, до здійснення якої Єврокомісія планує приступити вже через кілька місяців. Керівником проекту MOOCs призначений Ф. Малдер, представник ЮНЕСКО з електронного навчання. Він стверджує, що головна мета ініціативи - це задоволення необхідності в доступному і якісному вищу освіту, а також встановлення взаємозв'язку неформального навчання та офіційного освіти. Так, успішне закінчення певних курсів передбачатиме отримання формальних залікових одиниць, що враховуються згодом при присвоєнні ступеня. У. Свонн, який очолює EADTU, на відкритті закликав партнерів до розширення курсів і запропонував приєднатися до їхньої ініціативи нових партнерів з різних країн, які поділяють прагнення до відкритості вищої освіти.
  • 13 Квітня 2013

    Перша всеукраїнська науково-практична конференція "MoodleMoot Ukraine 2013"

     30-31 травня 2013 - в Київському національному університеті будівництва і архітектури відбудеться Перша всеукраїнська науково-практична конференція "MoodleMoot Ukraine 2013. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle ». Напрямки роботи та секції конференції:1. Досвід впровадження та використання системи Moodle в дистанційному навчанні і мережевий підтримки навчального процесу. 2. Розвиток системи Moodle. Створення і використання нових модулів Moodle, інтеграція Moodle з іншими програмними засобами.3. Організаційно-педагогічні та методичні проблеми використання платформи Moodle. Участь у конференції безкоштовна. Детальніше на сайті конференції:http://2013.moodlemoot.in.ua/