Adobe Connect 9 спростить організацію електронного навчання і веб-конференцій05 Липня 2012р.Adobe анонсувала Adobe Connect 9, нову версію своєї системи організації електронного навчання і веб-конференцій. Вона покликана істотно понизити сукупну вартість організації електронного навчання і веб-конференцій, а також забезпечити мінімальне залучення ІТ-служби до робочих процесів. Adobe Connect тепер може створювати насичені брендованим контентом сторінки реєстрації на вебінари. Інтеграція з системою управління контентом Adobe CQ і сервісом інтернет - аналітики AdobeSiteCatalyst, дозволяє генерувати електронні листи учасникам, а також вимірювати ефективність кампаній і виступів,що проводяться. У новій версії семінарська кімната розширена в 3 рази -до 1500 учасників. У Adobe Connect Mobile 2.0 включені можливості спільноїроботи для клієнтів з планшетами і смартфонами.Користувачі пристроїв на базі Apple iOS і Android, а такожпланшетів BlackBerry PlayBook тепер зможуть бути якорганізаторами і модераторами заходу, так і їхучасниками. З новою версією рішення модератор можепроводити навчання безпосередньо за допомогоюмобільного пристрою, а учні - брати участь в семінарі зпланшетів або смартфонів. У Adobe Connect Mobile 2.0 включені можливості спільної роботи для клієнтів з планшетами і смартфонами.Користувачі пристроїв на базі Apple iOS і Android, а такожпланшетів BlackBerry PlayBook тепер зможуть бути як організаторами і модераторами заходу, так і їх учасниками. З новою версією системи модератор може проводити навчання безпосередньо за допомогою мобільного пристрою, а учні - брати участь в семінарі з планшетів або смартфонів. Джерело: ko.com.ua |